søndag, mai 07, 2006

Sunday morning sunny blues

for en flott søndag, en strålende søndag! søndager er vel nesten den beste dagen i uken, og hvertfall nå som været er så strålende. dagen startet med at min kjære samboer og meg selv stod opp, snørte shortsen og joggeskoene for så å legge ut på en joggetur, ja dere leste riktig. joggetur på søndagsmorgen. det var rett og slett veldig bra, sola skinte og bena var lette. dette var faktisk ikke første søndagjoggetur, men andre i rekken. dette ekke skryt, men bare litt selvgodgjørelse hvis man kan kalle noe det. ord og meg hører ikke helt sammen. folk snakker om været, og det støtter jeg meg fult og helt bak (det er vel ikke sånn man sier det?). nå som det har vært så sykt deilig vær, er det skikkelig deilig å være student, det er ingen krise om man bruker studiedagene til å ikke gjøre noen ting ute i sola. men nå er det vel søndag vi snakker om, og søndag har jo aldri vært noen studiedag for meg. men uansett, det er herlig å leve når været er som nå. STRÅLENDE sol! Dette kommer til å bli en perfekt søndag, hvertfall en utrolig bra en! så alle folk (de tre stykkene som har vært innom her), kos dere i dag!

over og ut

2 kommentarer:

Unknown sa...

hey dude!!
Må si jeg er enig i søndagen ass.. men imponerende at det er jogging..skulle jeg ikke tro:p
Fresht profilbilde av deg..hehe

ingridtb sa...

Lekkert bilde av deg på profilen;) Kjente nesten igjen badeshortsen..Fikk litt flashbacks til hun dama i rosa bestemortruse. Det eneste du mangler nå er svart BH og gummistøvler;)hehe!