torsdag, mai 18, 2006

Blogg this!


Dette med blogg var vist ikke så lett å følge opp, ble ganske så få innlegg, så siden det snart er to uker siden jeg skrev noe sist, får jeg slenge inn et nytt kapittel nå. Eller skal jeg vente litt til? Men er ganske så forundrene at ingen har svart på Etterlysninga mi, denne sida her ligger jo tross alt ute på world wide web, og alle kan få tak i den. Å etterlyse folk i den ville vesten gikk jo bedre enn dette. Latterlige World wide web! Takke meg til ville vesten og det livet der.

Bortsett fra at ingen tok etterlysninga seriøst, så har jeg det ganske så bra om dagen. Ingen eksamensnerver, ingen stress, alt er ganske ålreit. Orker ikke klage så mye på eksamner, går sikkert greit, kanskje et par nye(gamle) eksamner til høsten, men er det så farlig? Alle burde roe nervene litte granne, og legge eksamenslesinga på hylla av og til. Hva er det med streberne som leser dag inn og dag ut gjennom hele den fine mai måneden og langt ut i den første sommeremåneden. Ro dere ned! Chill'en som de sier i tigerstaden. Denne måneden her og den som kommer skal brukes på å slappe av ute i det fine været, spille bochia med besteforeldre og andre gamle. Sett hvertfall litt tid av til å nyte måneden!

Det var dagens oppfordring til alle dere strebere der ute!


Er det forresten noen der ute på world wide web som har noen gode notater fra lærerhøgskolen? :)

Over og ut

Ingen kommentarer: