torsdag, november 05, 2009

håndtverker


Se det. Tredje innlegg på kort tid. Litt lei sofaen her forstår dere nok. Men det er jo ikke andres skyld enn min, som mamma ville sagt. Men i morgen bærer det en kjapp tur hjem til Oslo, blir deilig å sitte litt i min egen sofa. Blir godt å kjenne asfaltlukta igjen, og forhåpentligvis litt snø som ligger på bakken. Se litt hvordan ståa er i oslo. Tipper den er fin.

Ellers går dagan, ble spurt om jeg var håndtverker her om dagen. Svarte da selvfølgelig; "nei, men er bare utrolig handy". For mitt "handyman" rykte var det et godt spørsmål å få. Et meget godt faktisk! Og for dere som tror at jeg har vært selvutnevnt handyman, så er jo det feil. Det var en meget god venn som skrev det i omtalen av meg i en presentasjon. Gjengens handyman tror jeg det lød. Det kan jo så sies at gjengen ikke er en handygjeng. Jeg tok jo selvfølgelig det til meg, og etter det bryllupet reagerer jeg om noen roper "handyman". Fantastisk! Nok om det.

Nok blogging.

Adios

Yngvar

2 kommentarer:

Silje Elida sa...

jej-gøy å lese!

Paal sa...

prøver da vettu.