tirsdag, desember 01, 2009


Da fortsetter vi litt her. Sitter i huset, siste kvelden her på vestlandet. Vi har bygd en fantastisk Clas, må jo nesten være tidenes beste!
Nå bærer det tilbake til storbyen, skal bli godt å komme litt "hjem" igjen. Tigerstaden har jo sitt å by på, noe en ser frem til. Det har absolutt vært en fin tid her, men jeg er jo tross alt fra østlandet. Ellers går dagan, blir vel en grei desember med littegranne jobbing, litt julegavehandling og noen dager hjemme i sandefjord. blir fint det. Bildet er tatt her fra stua, månen skinner fint, og det er lyset til høyre som er månen, og ja, vinduene er ikke vaska. Skal de vaskes? Neida. Dropper det i dag. Ellers så har jeg sikkert nevnt at Sandnes hovedvei går ti cm på utsida av soveromsvinduet, så blir godt med en siste natt der.
Men nå får jeg tømme kjøleskapet, og jeg tror det kun er et par ting som ikke har gått ut på dato. Det hjelper heller ikke at bossdunken (litt lokal har en blitt) er stappfull. Så får se hvor jeg legger det, kanskje det er noen fine luftekanaler her som trenger litt godt påfyll. Vi ses vel her neste gang jeg har rotet meg bort fra oslos vise gater. Satser på litt snø i storbyen også, greit med litt lysere ettermiddager. But anyhow(?)! Enn så lenge.

Adios!

-Yngvar-

6 kommentarer:

Fripps sa...

Fantastiskt! Ser att du har skrivit fler inlägg medans vi var i Sandnes. Det har jag missat :D

Paal sa...

skrev noe ja, men kom aldri helt igjen :) greit å ha noe å se tilbake på :)

Anonym sa...

I wish not acquiesce in on it. I over warm-hearted post. Expressly the title-deed attracted me to review the intact story.

Paal sa...

que pasa?

Anonym sa...

Good brief and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

Paal sa...

Come again