mandag, januar 08, 2007

så var det på'n igjen


Ja, da fant jeg det som god fisk å oppdatere bloggen min litt. Over et halvt år er gått siden sist, og Stine har kommer inn i mitt liv :) Det er vel det meste som har skjedd egentlig.
Det med blogging for meg ble vel egentlig til det som jeg trudde det ble til; at jeg kommer til å skrive sjeldnere og sjeldnere, men skal prøve å rette opp dette litt nå. Så følg med, og vit når dere har deres besøkelsestid.

Ikke er jeg bare tilbake som Blogger, men jeg er også tilbake som student. Har hatt en halvt år hos onkel Clas i høst, lært mye rart om dingser og sånn. Men nå studerer jeg idrett og friluftsliv ved Høgskolen i Finmark avdeling Alta. Fint sted Alta, og nei nei nei nei nei, jeg bor ikke i Alta, jeg studerer over vårt supre world wide web - internettet. Og om en måned, akkurat faktisk, så reiser til til Den Dominikanske republikk for å studere enda hardere :)

Akkurat nå lærer jeg om oppvarming, og at det er viktig å ta det rolig i starten, så so long! See you later!


Paal

4 kommentarer:

Silje Elida sa...

kreative og fin variasjon i bildene du velger..smask

LIFE sa...

fint å se deg her igjen,kanskje jeg burde stikke innom før du stikker avgårde.hvor bor du?

Paal sa...

Jepp, du må komme oppom en tur før jeg drar. Bor rett over storsalen, sven bruns gate 9. Stor grønn dør hvor det står misjonsalliansen over. BrA bilde av deg.

Anonym sa...

Stupid norsk