torsdag, januar 25, 2007

skryteskriving


Jepp, da er jeg tilbake igjen etter en klage fra en av de få som leser bloggen, kjære lillesøs. I dag er det to dager (ops, to uker) til turen går mot vest, eller sørvest, nemlig karibien og øya den Dominikanske repeblikk, stedet heter Cabarete, ikke cabaré - det er vel noe annet. For de jeg ikke har sagt det til, så skal jeg studere idrett og friluftsliv der nede, eller Tropisk friluftsliv om du vil. De bytta vel det navnet bort til det første, slik at det skulle høres litt mer seriøst ut. Blir lett jobb som lærer med dette faget :) Hvem vil vel ikke ansette en kar fra fjorden med IKT, mat og helse og tropisk friluftsliv? hadde søknaden landa i din postkasse (postkasse, postkasse), hadde vel jobben vært i boks.


Ellers så står alt strålende til, takk for at du spurte.


Kom forresten på en genial oppfinnelse i dag da jeg gikk til skolen, noe som skal revlusjonere vannpåflaskesalget, eller senke salget av disse produktene. Dere kan kjøpe produktet mitt om et halvannet år tid (svensker: et og et halvt år). Gled dere!

Måtte været være med dere!

Peace and love, over og ut, takk for meg

-paal-

1 kommentar:

Evesie sa...

Paal! Jag tänkte bara gå in på din blogg för att skriva att du var en mindre bra blogg-uppdaterar. Men det kan jag ju inte nu.

Jag hoppas jag får ett exemplar före alla andra av din nya uppfinning! (om ett halvt år alltså) :)