onsdag, februar 07, 2007

pakking



jepp, da er masse klær vasket og alt skal være handlet inn til "studier" i Cabarete, eller på Cabarete. Nå gjenstår bare pakkingen, så er jeg klar for avreise. Gleder meg noe enormt, som dere sikkert forstår. Sol, sommer og strand :) jeg skal starte med kurs i blant annet havsvømming, noe jeg fikk mye pepper for hjemme da jeg og Stine var hjemmom i helga. Folka bare lo. Havsvøming lissom! Hva er det!? Men jeg skal si dere en ting jeg; Klarer dere å svømme i Atlanteren med åtte meter høye bølger!? Neppe, og det skal jeg lære meg nå. Over!

I morgen rundt kl 11 am (tror jeg) letter flyet, så det er best å bli ferdig med pakkingen i dag. Skal treffe på resten av klassen på gardemoen rundt halv ti, noe som kan bli ganske spennende. Kjenner ingen av de, og det er jo litt greit at noen av de er allrighte, skal jo omgås de i tre måneder. Kanskje bo i dobbelseng med en av de. Spennende. Håper den personen kan sovne til litt snorking... ops! De fleste som kjenner meg vet at jeg kan at lyden av meg om natta kan høres ut som et slags uvær, eller noe i den duren. Men får satse på at personen fikser det. Skal nemlig enten sove i dobbelseng eller køyeseng, og køyeseng har jeg tre års nyerfaring. Hva er ikke bedre enn en køyeseng? Prøv det!

Får jo avslutte med å takk for meg denne gang. Thank you, thank you. Hør mer på Kristin Asbjørnsen folkens! Wayfaring Stranger. Super plate. Men dere alle får ha en strålende vinter (ryktene går om at det blir kaldt de neste dagene)! Håper jeg hører fra noen av dere i løpet av vinterdvalen min, men husk; man skal ikke dva(e)le ved laurbærene.

Over og ut. Peace out. Hasta la vista. Keep on rocking. Keep on hanging. Keep on! Ha det bra!


Peace and love

Mr. Tropisk friluftsliv

-P-

2 kommentarer:

LIFE sa...

polly!!jeg fikk jeg ikke besøkt deg før du dro=men en gang om ca tre måneder da?unner deg dette fetter,for et magisk sted!du må dra til samana når du er der.muymuybra paradiso.ikke svøm deg bort i havbølgene!kos deg masse!!lots of løøøv

Anonym sa...

Jeg synes du tar sjanser. Eftersom du jo lider av det vi kaller fedme kan f.eks haier tro at du er f.eks en sel. Evt en hvalross