mandag, februar 12, 2007

cabarete


Da er gutten med stor mage på plass i Cabarete hvor jeg skal være de tre neste månedene. Turen starta egentlig ikke veldig bra. Flyet var altfor lite, og det tok to timer i flyet før det letta, det hadde problemer med venstre motor, ikke svært betryggende. Og så klarte jeg å glemme jakka mi igjen in the top shelf, med bankkort og førerkort. så jeg måtte fly flyplassen rundt for å finne ut hvem jeg skulle snakke med for å få det tilbake, men min ganske så liten engelskkunnskap, men fikk snakka med noen da, og de hadde ikke sett den. Hvor vanskelig kan det være?!? En jakke på et fly, den skal jo være mulig å finne. Så dama i new york fikk mailen min, men tror du jeg har hørt noe eller? neppe. Så Onkel reisende Kløne kan være et nytt navn...

Ellers er alt strålende her. Bor med to andre gutter på et forholdsvis lite rom, men det funker enn så lenge hvertfall. Bassenget er tre meter fra døra. Stranda er tre minutter unna. Vi skal surfe, som er fire km unna, men da tror jeg skal gå til innkjøp av en moped. Spennende. De førsste dagene har vært svært hektiske, med mye program og slikt. Men nå gidder jeg ikke skrive mer, vet ikke helt hva som skal skrives. skjedd mye på en måte.

Alt står strålende til, og jeg gleder meg til havsvømming som starter til tirsdagen. Får håpe haien har spist frokost den dagen..


Hasta la vista!


-Paal-

4 kommentarer:

Paal sa...

glemte et par bedritne ting; savne Stine veldig mye, men gleder meg utrolig til hun kommer ned hit.


Og den andre; vi får ikke lov til å kaste dopapiret i doen, men i søpla (uten lokk) ved siden av. fytti!

Anonym sa...

Coolt , måste vara gött o vara nere nu efter all längtan =).

stay cool vi hörs

Silje Elida sa...

kjære bror!det høres forferdelig godt ut å være deg, men det var vel vitsen og..jeg er missunnelig!
forresten,så selger jeg jo moppen min da, om du er villig til å betale frakt?høh.nei, levva livet mens du kan,snart er du tredve vet du. jeg, på min side, lever et godt liv som nitten åring med stadig mer skolearbeid til ørene.ha det gøy:) snakkes på skype?

Paal sa...

KOselig å høre fra deg lillesøster. Nærmer meg 30 med syvmilsskoa, men heldigvis er det noen søstre forran meg i køen. Jeg er ofte på skype, så det er bare å logge seg på. Ser aldri at du er der.