søndag, januar 18, 2009

Søndag på Hen stasjon


Se det. Da er jeg på bloggekjøret, to bloggings på under en uke, kan si meg fornøyd med det. Så, hva gjør man på en søndag på Hen stasjon? Svar: Svært lite, eller ingenting. Våkna i dag til snøvær, men jeg glemte kjelka i Tigerstaden. Så jeg la meg til rette i sofaen med dataen på fanget, og her har jeg blitt. Var en tur innom Nam nam og fikk tak i no godt kjøtt, kvalitetkjøtt. Det var godt. Jeg har havna skikkelig på kjøret igjen, FM-kjøret. Det er litt deilig, men det kan dukke opp en liten dårlig samvittighet over at jeg ikke trenger å gjøre noe annet når jeg har fri (bra setning? neppe). Men FM er jo et greit tidsfordriv, og jeg gjør det skikkelig bra med de røde for å si det sånn.
Så det er søndagen på Hen stasjon.

Har skjedd lite siden sist jeg skrev noen velvalgte ord her. Det går mye i jobbing og venting på toget. Vi har fortsatt ikke sett no tog her, og jeg har spurt sjølveste NSB om en tidstabell, henger ikke akkurat en tabell på utsida. Men trege som de pleier å være, så venter jeg fortsatt på svaret. Men hvem vet, kanskje toget kjører forbi her i kveld, i natt eller kanskje i løpet av morradagen, så vi sitter her å venter på toget. Dette ble veldig usammenhengende og rotete, men det er vel uansett en grei oppsummering av det meste.

Jeg kommer nok sterkere tilbake.

So long!

Adios!

-Yngvar-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Toget har jo gått... synd å gå glipp av en sånn begivenhet!

Anonym sa...

duh. mer innlegg fra hen ønskes! hilsen ansatt på city ;)